Mark Le Fevre

Mark Le Fevre

Det Fejler Ik' En Skid

Du kender måske allerede Mark le Fevre fra hans to succesfulde onemanshows, “Bøvl” og “Heldig”, eller som assistenten i det populære underholdningsprogram Stormester, hvor han ifølge en seer ved navn Hanne er det bedste ved programmet.

Nu skal han saftsuseme rundt med sit tredje onemanshow med titlen: ’Det Fejler Ik’ En Skid’

“Det her show er mit hjertebarn og noget, jeg glæder mig uhyggeligt meget til at lave. Showet tager udgangspunkt i hverdagens små og store bump. Siden sidst er jeg blevet far efter en del bøvl, fået tilbudt en yderst flot titel, fået en knæskade og har tabt en retssag. Min kæreste, der er uddannet jurist, mener, at jeg skal lade det ligge. Men mærk jer mine ord: Jeg skal nok få min hævn.

Folk virkede meget glade, da jeg var rundt med mit forrige show, ’Heldig’. Den slags skaber jo et vist pres. Men flere af mine nordjyske familiemedlemmer har set mig optræde med jokes fra showet, og der var bred enighed om, at det ikke fejlede en skid. Så meget tyder på, at dette bliver mit bedste show til dato. Jeg glæder mig til at vise jer det og håber, at I også går fra showet og tænker: “Marks nye show fejler ik’ en skid.”

Til dem af jer, der kun kender mig fra Stormester: Jeg har en opgave til jer. Køb billetter og ha´en skide sjov aften med mig. Jeres tid starter nu.”

Dato

26. mar. ’26

Tidspunkt

kl. 18.00

Baren åbner

kl. 16.30

Forsalg

330,- inkl. gebyr

Dørsalg

360,- inkl. gebyr

Pladser

Nummererede siddepladser

Varighed

Ca. 75 min.

Arrangør

Bastionen

Lignende arrangementer

Dit besøg

Du kan se på din billet hvornår arrangementet starter. Vi åbner typisk dørene til salen 20-30 minutter inden da. Bastionens bar og caféområde åbner en time før arrangementet starter.

Vi anbefaler at du kommer i god tid, da der kan være travlt ved billetsalg- og kontrol samt i bar og garderobe ved store arrangementer.

Kommer du for sent til et arrangement kan vi ikke garantere at du kan komme ind i salen før en evt. pause. Dine billetter refunderes ikke.

Du kan se på din billet hvornår arrangementet starter. Vi åbner typisk dørene til salen 20-30 minutter inden da. Bastionens bar og caféområde åbner en time før arrangementet starter.

Vi anbefaler at du kommer i god tid, da der kan være travlt ved billetsalg- og kontrol samt i bar og garderobe ved store arrangementer.

Kommer du for sent til et arrangement kan vi ikke garantere at du kan komme ind i salen før en evt. pause. Dine billetter refunderes ikke.

Du kan parkere gratis på begge sider af Bastionen. Derudover er det også muligt at parkere overfor Bastionen på hjørnet af Nørrevoldgade og Nybrogade.

Der er desuden kun 500 meter til Banegårdens og Cirkuspladsens mange P-pladser.

Se kort med P-pladser nær Bastionen HER

Du finder garderoben i Havestuen til højre for hovedindgangen.

Køber du billetter til Bastionens egne arrangementer vil garderobetilbuddet være med i prisen. 

Alt efter arrangement vil det enten være ubemandet eller bemandet garderobe. Garderoben vil være aflåst under arrangementet undtagen i en evt. pause. Har du brug for at hente noget i garderoben under et arrangement, kan du kontakte personalet, så kan de hjælpe dig.

Du er også velkommen til at tage dit overtøj med ind i salen, med mindre andet er angivet ved det enkelte arrangement.

Andre regler gør sig gældende ved arrangementer, hvor Bastionen ikke er arrangør (se arrangør unde de enkelte events)

Har du billet til et unummereret arrangement finder du blot en plads i salen, når dørene til salen bliver åbnet. Det samme gælder for arrangementer med ståpladser.

Har du billet til et nummereret arrangement, er det en god idé at tjekke række- og sædenumrene på billetten hjemmefra, så du ved om du skal sidde på gulv, tribune eller balkon. Er du i tvivl om hvor du skal sidde, er du velkommen til at spørge personalet om hjælp.

Har du købt snacks og/eller drikkevarer i Bastionens café er du velkommen til at tage det med ind i salen, så du kan nyde det under arrangementet.

I foråret 2024 afprøver Bastionen et nyt koncept, hvor vi åbner op for caféen og baren halvanden time før showstart, og så vil det være muligt at medbringe madpakker eller take-away og nyde dette inden arrangementet.

Drikkelse må ikke medbringes, til gengæld vil baren være åben, så du kan forsyne dig med drikkelse her.

Maden må nydes i caféen og ikke medbringes ind i salen. Vi stiller service klar, hvis du får brug for dette.

Har du spørgsmål, så kontakt os på bastionen@nyborg.dk

Det er ikke altid, at der er indlagt pause i et arrangement. Såfremt der er pause i arrangementet, varer den typisk 15-20 minutter.

På P-pladsen ved voldgraven, har vi to handicap p-pladser. Fra p-pladsen kan du komme ind i huset via rampe. I foyeren er der et handicaptoilet samt elevator til 1. og 2. sal.

Vi har et begrænset antal kørestolspladser, som kun kan bestilles via mail eller telefon. Kontakt os på bastionen@nyborg.dk eller tlf. 6531 1313 (tirsdag-fredag kl. 10.00-12.00).

Ledsagerbilletter kan hentes gratis til alle Bastionens egne arrangementer. En ledsagerbillet er KUN gyldig ved fremvisning af gyldigt ledsagerkort.

Vær opmærksom på at ledsagerbilletter kun er adgangsgivende, og ikke inkluderer evt. drinksbilletter, goodiebags eller lignende, som standardbilletten i visse tilfælde inkluderer.

Har du behov for andre særlige hensyn, er du velkommen til at kontakte os på bastionen@nyborg.dk, så vi kan være behjælpelige.

Tilmeld dig

nyhedsbrevet