Skip to content

Loppemarked på Bastionen – Lej en stand

Loppemarked på Bastionen – Lej en stand

Lej en stand - og gør dig klar til loppefest!

SÅDAN GØR DU:

1.     Book din stand på hjemmesiden
2.     Sælge alt det, du kan undvære
3.     Tag det, du ikke har solgt med hjem
Her kan du sælge alt fra tøj, sko og legetøj, til nips og nostalgiske fund – der er plads til det hele. Giv dine brugte – eller ubrugte – ting nyt liv hos en ny ejer.

Det koster 250 kr. at leje standen for dagen.

Når du lejer en stand, får du:
·       Et bord (2 x 0,8 m)
·       God plads – ca. 2 x 3 meter
·       Mulighed for at låne op til 2 stole

TØJSTATIV? JA TAK!

Du kan leje et tøjstativ med 40 bøjler for 50 kr.
OBS: Du kan kun leje tøjstativ, hvis du også har en stand!
Har du allerede dit eget tøjstativ? Så er du velkommen til at tage det med!

HVOR OG HVORNÅR KAN JEG TJEKKE IND?

Du tjekker ind ved hovedindgangen til BASTIONEN. Check-in er fra kl. 8:30.
Ved check-in skal du fremvise din kvittering for køb af standplads (digitalt eller printet). Herfra bliver du ledt videre til din stand, samt tøjstativ og bøjler, hvis du har lejet det.
Markedet er åben fra 10:00-16:00.

UDTJEKNING

Ved udtjekning skal hele din stand tømmes og nulstilles. Inden du går, skal du kontakte BASTIONENS personale, som skal godkende tilbagelevering af standen.
Det er ikke tilladt at efterlade genstande.

SALG

Standholder sørger selv for egen betalingsmulighed – vi anbefaler Mobilepay.

Dato

23. nov

Tidspunkt

10:00

Bastionen åbner

8:30

Forsalg

225 kr. ex. gebyr

Dørsalg

Pladser

Tildelte standpladser

Varighed

10:00-16:00

Arrangør

Bastionen
Custom url

Lignende arrangementer

Dit besøg

Du kan se på din billet hvornår arrangementet starter. Vi åbner typisk dørene til salen 20-30 minutter inden da. Bastionens bar og caféområde åbner en time før arrangementet starter.

Vi anbefaler at du kommer i god tid, da der kan være travlt ved billetsalg- og kontrol samt i bar og garderobe ved store arrangementer.

Kommer du for sent til et arrangement kan vi ikke garantere at du kan komme ind i salen før en evt. pause. Dine billetter refunderes ikke.

Du kan se på din billet hvornår arrangementet starter. Vi åbner typisk dørene til salen 20-30 minutter inden da. Bastionens bar og caféområde åbner en time før arrangementet starter.

Vi anbefaler at du kommer i god tid, da der kan være travlt ved billetsalg- og kontrol samt i bar og garderobe ved store arrangementer.

Kommer du for sent til et arrangement kan vi ikke garantere at du kan komme ind i salen før en evt. pause. Dine billetter refunderes ikke.

Du kan parkere gratis på begge sider af Bastionen. Derudover er det også muligt at parkere overfor Bastionen på hjørnet af Nørrevoldgade og Nybrogade.

Der er desuden kun 500 meter til Banegårdens og Cirkuspladsens mange P-pladser.

Se kort med P-pladser nær Bastionen HER

Du finder garderoben i Havestuen til højre for hovedindgangen.

Køber du billetter til Bastionens egne arrangementer vil garderobetilbuddet være med i prisen. 

Alt efter arrangement vil det enten være ubemandet eller bemandet garderobe. Garderoben vil være aflåst under arrangementet undtagen i en evt. pause. Har du brug for at hente noget i garderoben under et arrangement, kan du kontakte personalet, så kan de hjælpe dig.

Du er også velkommen til at tage dit overtøj med ind i salen, med mindre andet er angivet ved det enkelte arrangement.

Andre regler gør sig gældende ved arrangementer, hvor Bastionen ikke er arrangør (se arrangør unde de enkelte events)

Har du billet til et unummereret arrangement finder du blot en plads i salen, når dørene til salen bliver åbnet. Det samme gælder for arrangementer med ståpladser.

Har du billet til et nummereret arrangement, er det en god idé at tjekke række- og sædenumrene på billetten hjemmefra, så du ved om du skal sidde på gulv, tribune eller balkon. Er du i tvivl om hvor du skal sidde, er du velkommen til at spørge personalet om hjælp.

Har du købt snacks og/eller drikkevarer i Bastionens café er du velkommen til at tage det med ind i salen, så du kan nyde det under arrangementet.

I foråret 2024 afprøver Bastionen et nyt koncept, hvor vi åbner op for caféen og baren halvanden time før showstart, og så vil det være muligt at medbringe madpakker eller take-away og nyde dette inden arrangementet.

Drikkelse må ikke medbringes, til gengæld vil baren være åben, så du kan forsyne dig med drikkelse her.

Maden må nydes i caféen og ikke medbringes ind i salen. Vi stiller service klar, hvis du får brug for dette.

Har du spørgsmål, så kontakt os på bastionen@nyborg.dk

Det er ikke altid, at der er indlagt pause i et arrangement. Såfremt der er pause i arrangementet, varer den typisk 15-20 minutter.

På P-pladsen ved voldgraven, har vi to handicap p-pladser. Fra p-pladsen kan du komme ind i huset via rampe. I foyeren er der et handicaptoilet samt elevator til 1. og 2. sal.

Vi har et begrænset antal kørestolspladser, som kun kan bestilles via mail eller telefon. Kontakt os på bastionen@nyborg.dk eller tlf. 6531 1313 (tirsdag-fredag kl. 10.00-12.00).

Ledsagerbilletter kan hentes gratis til alle Bastionens egne arrangementer. En ledsagerbillet er KUN gyldig ved fremvisning af gyldigt ledsagerkort.

Vær opmærksom på at ledsagerbilletter kun er adgangsgivende, og ikke inkluderer evt. drinksbilletter, goodiebags eller lignende, som standardbilletten i visse tilfælde inkluderer.

Har du behov for andre særlige hensyn, er du velkommen til at kontakte os på bastionen@nyborg.dk, så vi kan være behjælpelige.

Tilmeld dig

nyhedsbrevet