Amazing Christmas

Amazing Christmas

Julekoncert med Sinne Eeg og Christina Boelskifte

Med sublim vokal og glimt i øjet fortolker de to sangerinder velkendte juleklassikere lige fra Whitney Houston og Ella Fitzgerald til Disney samt en bred vifte af julens traditionelle sange. Amazing Christmas er en unik, musikalsk oplevelse med højt til loftet og et harmonisk vokalensemble, der bringer hele publikum i julestemning.

Sinne Eeg er uden tvivl en af Danmarks største jazzsangerinder. Hun har en omfattende turnévirksomhed udenfor landets grænser i bl.a. Kina, Japan, USA, Frankrig, Belgien samt Norge og Sverige. Sinne vandt i 2020 sin 5. Danish Music Award for bedste vokaludgivelse med sit seneste album, som er indspillet med DR Big Band. Sinne Eeg har modtaget et væld af priser, heriblandt Ben Webster Prisen, Dronning Ingrids Hæderslegat samt den prestigefyldte franske kritikerpris fra Academie Du Jazz.

Christina Boelskifte er i særklasse blandt landets dygtigste soul- og gospelsangere. Hun er forsanger i vokalgruppen Blast og optræder ofte med bigbands og Den Kongelige Livgardes Musikkorps, og synger i den forbindelse også for Hendes Majestæt Dronning Margrethe. Udover at have medvirket på mere end 100 indspilninger har hun udgivet soloalbum samt arbejdet og optrådt med både internationale og danske kunstnere. I 2016 blev hun bedt om at skrive titelsangen ”We Move The World”, som stadig følger Verdensholdet i gymnastik kloden rundt. Christina medvirker på et hav af Disneys produktioner, bl.a. biografsuccessen ”Frost”, og turnerede i 2015 og 2017 med den amerikanske topartist Michael Ruff.

Dato

8. dec.

Tidspunkt

20.00

Dørene åbner

19.30

Forsalg

250,- inkl. gebyr

Dørsalg

285,- inkl. gebyr

Pladser

Nummererede siddepladser

Varighed

2 timer

Arrangør

Bastionen

Lignende arrangementer

Dit besøg

Du kan se på din billet hvornår arrangementet starter. Vi åbner typisk dørene til salen 20-30 minutter inden da. Bastionens bar og caféområde åbner en time før arrangementet starter.

Vi anbefaler at du kommer i god tid, da der kan være travlt ved billetsalg- og kontrol samt i bar og garderobe ved store arrangementer.

Kommer du for sent til et arrangement kan vi ikke garantere at du kan komme ind i salen før en evt. pause. Dine billetter refunderes ikke.

Du kan se på din billet hvornår arrangementet starter. Vi åbner typisk dørene til salen 20-30 minutter inden da. Bastionens bar og caféområde åbner en time før arrangementet starter.

Vi anbefaler at du kommer i god tid, da der kan være travlt ved billetsalg- og kontrol samt i bar og garderobe ved store arrangementer.

Kommer du for sent til et arrangement kan vi ikke garantere at du kan komme ind i salen før en evt. pause. Dine billetter refunderes ikke.

Du kan parkere gratis på begge sider af Bastionen. Derudover er det også muligt at parkere overfor Bastionen på hjørnet af Nørrevoldgade og Nybrogade.

Der er desuden kun 500 meter til Banegårdens og Cirkuspladsens mange P-pladser.

Se kort med P-pladser nær Bastionen HER

Du finder garderoben i Havestuen til højre for hovedindgangen.

Til de fleste af vores arrangementer er der bemandet garderobe til 20 kr. Garderoben vil være aflåst under arrangementet undtagen i en evt. pause. Har du brug for at hente noget i garderoben under et arrangement, kan du kontakte personalet, så kan de hjælpe dig.

Du er også velkommen til at tage dit overtøj med ind i salen, med mindre andet er angivet ved det enkelte arrangement.

Har du billet til et unummereret arrangement finder du blot en plads i salen, når dørene til salen bliver åbnet. Det samme gælder for arrangementer med ståpladser.

Har du billet til et nummereret arrangement, er det en god idé at tjekke række- og sædenumrene på billetten hjemmefra, så du ved om du skal sidde på gulv, tribune eller balkon. Er du i tvivl om hvor du skal sidde, er du velkommen til at spørge personalet om hjælp.

Har du købt snacks og/eller drikkevarer i Bastionens café er du velkommen til at tage det med ind i salen, så du kan nyde det under arrangementet. Det er ikke tilladt at medbringe egen mad og drikkevarer på Bastionen.

Det er ikke altid, at der er indlagt pause i et arrangement. Såfremt der er pause i arrangementet, varer den typisk 15-20 minutter.

På P-pladsen ved voldgraven, har vi to handicap p-pladser. Fra p-pladsen kan du komme ind i huset via rampe. I foyeren er der et handicaptoilet samt elevator til 1. og 2. sal.

Vi har et begrænset antal kørestolspladser, som kun kan bestilles via mail eller telefon. Kontakt os på bastionen@nyborg.dk eller tlf. 6531 1313 (tirsdag-fredag kl. 10.00-12.00).

Ledsagerbilletter kan hentes gratis til alle Bastionens egne arrangementer. En ledsagerbillet er KUN gyldig ved fremvisning af gyldigt ledsagerkort.

Vær opmærksom på at ledsagerbilletter kun er adgangsgivende, og ikke inkluderer evt. drinksbilletter, goodiebags eller lignende, som standardbilletten i visse tilfælde inkluderer.

Har du behov for andre særlige hensyn, er du velkommen til at kontakte os på bastionen@nyborg.dk, så vi kan være behjælpelige.

Tilmeld dig

nyhedsbrevet